viernes, 25 de octubre de 2013

Hola! :D

Hola!
Sóc la bopip (o Bopeep, depèn), visc a Reus, una ciutat petiteta i comercial pel sud de Catalunya, tinc 23 anys i actualment sóc una NiNi creativa.
Amb això vull dir que tot el temps lliure que tinc el gasto en cosir peluixos, cosplays, vestits per nines o accessoris; en fer cosetes de fimo i últimament m'ha donat per mirar i il·lusionar-me amb l'scrapbooking.
A més, aquest mes de novembre participaré al NaNoWriMo (National Novel Writing Month) que és com un repte personal on has d'escriure 50000 paraules (unes 200 pàgines) en 30 dies.
Espero poder omplir tot aquest blog de coses mones i artesanes per tenir un arxiu de tot el que faig!

¡Gràcies per visitar-me!



¡Hola!
Soy bopip (o Bopeep, según), vivo en Reus, una ciudad pequeñita y comercial por el sud de Cataluña, tengo 23 años y actulmente soy una NiNi creativa.
Con esto me refiero a que empleo todo el tiempo libre en coser peluches, cosplays, vestidos para kekos u otros; en hacer cositas de fimo y últimamente me ha dado por mirar e ilusionarme con el scrapbooking.
Además, este mes de noviembre voy a participar en l NaNoWriMo (National Novel Writing Month) que es como un reto personal dodne tienes que escribir 50000 palabras (unas 200 páginas) en 30 días.
Espero poder llenar el blog con un montón de cositas monas y artesanales para tener un archivo de todo lo que hago!

¡Gracias por la visita! :D


No hay comentarios:

Publicar un comentario