viernes, 6 de diciembre de 2013

Peluches (1)


Hola! Que tal? :D

Avui us vinc a presentar els peluixos que he fet jo mateixa~ N'he fet més, pero la majoria els he regalat. M'agrada regalar peluches! <3
Aquí tenim el conill blau (aka creepy but cute) i els onigiris. En realitat he fet ja 10 onigiris, pero estan per tota la península (i illes, lol) Tinc fitxes per cada onigiri, algun dia les penjaré! Ni que no tinc foto T-T També vull fer-ne més per les meves hamijes actuals <3

I aquí tenim el Rawr (de fimo) i el meu posa-agulles (?). El cactus el vaig fer per separat i després vaig dir "em recorda a algo..." PAM. Senyores i senyors, vaig fer al Rawr en mode cactus xDDDD Pero es igual, perque es super cuco igual <3

I això és tot per ara! aniré penjant més peluixos quan en faci més o tingui fotos :DD <3



No hay comentarios:

Publicar un comentario